« Home | ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ » | ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΗΣ ΣΥΛΒΙΑΣ 2 » | LIODARA vs κότα » | T΄ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΥ! » | Tα Πάθη Της Σύλβιας » | Πάλι θα τα σπάσω όλα.... » | ΆΚΟΥ ΛΟΙΠΌΝ... » | Σεξο...μανίες! » | Σου χει τύχει? » | Περασμένα......Ξεχασμένα? »

Σε βλέπω στο.....πότήηηηρι μουυυυυ!

Και πίνοντας σε πίνω....

Μικρούλα και ατακτούλα η Λιοντάρα.....κάποττε την είχε πέσει σε ένα μπάρμαν...

Κα(υ)λοκαιρινό κλαμπάκι, παραλιακό...με μια οσμή από κοπριά...καθώς δίπλα ήταν κάτι βοσκοτόπια....Και meeting point όλου του νησιού....

Σάββατο βράδυ....Κοριτσοπαρέα....Εννοείται ότι με καμία από αυτές δε μιλάω πλέον....!

Άρτι χωρισμένη 19 χρονη κουκλάρα καυλιάρα Λιοντάρα.....(ψωνάρα), έβαλε το πράσινο ξεκωλέ φορεματάκι της και βγήκε στο σεργιάνι...προς την ανσζήτηση νέου συντρόφου.....
Το ξέρω η φωτο με αδικεί.....

Μπαίνουμε μέσα....Η οσμή της κοπριάς δε με βοηθούσε και τόσο να νιώσω άνετα με το χώρο...
Μερικές ματιές γύρω γύρω και πάλι όλο μπάζα και τούβλα πετύχαινα...Οπότε λέω ας πιω το ποτό μου κι ας χαλαρώσω....να χορέψω να απολαύσω τη μουσική και βλέπουμε....Ζητάω από τη μια από τις ξεκωλιάρες χ -φίλες να μου πάρει ποτό....μαλακία....

Μετα από αρκετές ώρες και αφού έχουν έρθει να μου κολλήσουν από αποτυχημένοι 30αρηδες, μεχρι αλλοδαποί και ντόπιοι με ροδοκόκκινα μάγουλα...που όπως όλοι αντιλαμβάνεστε, όπως έρχονταν έφυγαν, εεε ντάξει όχι ακριβώς όπως πριν, λίγο πιο "στολισμένοι" θα το έθετα κομψα....Κοιτάω προς τη μπάρα και βλέπω το απιστεύτου γκομενάκι-μπάρμαν να βάζει τα παγάκια στο ποτήρι......αααχ! και φούντωσα η γυναίκα....!

Χαμογελάω με νάζι, φτιάχνω το σουτιέν μου και προχωράω με αποφασιστικά βήματα προς τη μπάρα...

-Ένα ουισκι με coca
-Αμέ....
-ΤΗΑΝΧ
Το μάτι όλο νάζι και ύφος...
-Να κεράσω κι ένα σφηνάκι.....
-Και δεν κερνάς.... Δουλεύεις καιρό εδώ?
-όχι πολύ...και δουλέυω μονο τα σκ...
-Γι αυτό δεν σε ήξερα... Αλλιώς θα σε θυμόμουν....
Ωραία η μπχτίτσα.....ψάρωσε το γκομενάκι....

Μετά έπεσε δουλειά και εμένα ήρθαν και οι πανηλίθιες κοντά να δουν τι έπαιξε....χορεύαμε και μετά έπρεπε να φύγουμε...Πάω και λέω...

-Κοίτα επειδή πρέπει να φύγω ...πού σε βρίσκουμε εσένα????
-Εδώ....αύριο στις 2 έξω από την "τάδε" καφετέρια...
-Έγινε .......τα λέμε αύριο.....

Και το σκέφτομαι τώρα και λεω...άτσα τσαγανό το 19χρονο....ήμουνα μόρτισα ρε παιδάκι μου...πώς να γίνει.....!

Τεσπα.....να μην τα πολυλογώ κιόλας...το γκομενάκι, του οποίου ξέχασα να αναφέρω τα χαρακτηριστικά....1,80, καστανος, πράσινο μάτι, ηλιοκαμμένο κορμί, πονηρό βλέμμα.....αχαχαχαχαχ τι να απογίνεται άραγε? Α ναι΄......τέλειο που λες τέλειο.....
Πάμε για τον κόφι μεσημεριάτικα...Τι τα μαλλιά μου πιανε τι τα χέρια...μωρ τι γλυκος ....να λέω εγώ.....
Μετά τοβράδυ ξαναβγήκαμε...και το ξημερώσαμε....ώσπου βρεθήκαμε στο αμάξι του....να χουμε αράξει και να παρακολουθούμε την ανατολή....
Σε κάποια φάση....μου λέει ο θεός...διότι περί τέτοιου προκειται...
-Τώρα τι θα γίνει?Θα φιληθούμε?
έφαγα ένα σχετικό ξενέρωμα με την ερώτησή του.....
-Εσύ τι λες έτσι δεν είχα τι να κάνω και πήγα βόλτα μαζί σου με τ αμάξι....?
Με πιάνει λοιπόν...και μάτσα μούτσα και σλουρπ και μιαμ και ετσι κι αλλιώς....ώσπου σε κάποια φάση....Μου βάζει το χέρι μου στο ......π****ο του....
Διακριτκά αποφεύγω να ακουμπήσω.....
Το ξαναβάζει.....ακουμπάω ελαφρά και το βγάζω το χέρι....τζιζ κακό χεράκι....
Έλα όμως που αυτός δεν καταλάβαινε και το βαζε και το ξανάβαζε το χέρι μου εκεί.....οπότε σε κάποια φάση λέω.....

-Τι θα γίνει μεγάλε μου? όλο με το φοφίκο σου θα ασχολούμαστε?

Δεν ξέρω πως μου ρθε να το πω αυτό....

Πάντως είχε επιτυχία...Το γκομενάκι ξενέρψσε βέβαια...αλλά μετά με ζάλισε στα τηλέφωνα.....και παίρνανε και σταθερά τότε.....και το σήκωνε ο πατήρ ημών....και μου λεγε

-Ένας καμένος σε ζητάει συνέχεια....ποιος είναι ?

Είδες ρε παιδάκι μου?Το "φοφίκο" μάλλον του αρεσε εν τέλει....Τι να πω....


Να το λές αγαπητή μου φίλη....Ναι εσύ ....εσύ εκεί ....εσύ καλέ...που ψάχνεις γκόμενο.....!
Βουρ στα μπαρ.....!

Μην ξανακούσω whiskey με cocacola...

Επιτρέπεται:
α) Σκέτο ή με πάγο
β) Με νερό
γ) Με perrier... [δεν θέλω αηδίες «with soda water»...]
Επειδή έχεις μια ροπή στους «γιακάδες», να σε δει ο κατσίφλωρας να παραγγέλνεις whiskey με perrier και να του πιτσικάρει το σαγόνι. Πως λέμε «4 στο 20 δεν φάγαμε ποτέ!!!»? Αυτός θα τα φάει και δεν θα το πιστεύει...

Να τα δω εφαρμοσμένα... θα σε τσεκάρω!!! :-))))))

Ρε, δεν βγάζεις άκρη...
ακου φοφίκος.. :/
Κι αντε, εσύ το πες..αυτός κόλλησε???
Πάντως για 19χρονο..υποκλίνομαι!
Τι να πώ?..βρε λες όντως να πιάνει?

Ω Θεά μου!
Πακοτίνι αν το πούμε; Πιάνει;
Χχαχαχχχααχαχαχαχαααχαχαχά.....
Ζωγράφισες κουκλάρα, καβ..γκουχου...λιάρα Λιοντάρα!
ΥΓ. Κρις καλά το πας!( αφού έπεσα κάτω από τα γέλια με το ποστ έπεσα και με το σχόλιο...)

χαχαχα,πολυ καλη.
αν και στο τελος
δεν εμεινες ουτε καν με τον π...ο στο χερι.

Χαχαχαχαχα απίστευτη σε βρίσκω...

Μάκιαααα

Καλή φάση!!!
:-)

Auto to "apotixemenoi triantarides" ti to theles proi proi, ke eise ke filh pros hmas lian agaphth :D

Kalhmera...!

μας καύλωσες πάλι.. (sorry για το "μας")

""Chris
Χρήσιμες οι συμβουλές.. !Σε ευχαριστώ.....Αλλά απ΄ όλο το ποστ το ουισκι με cola σε πείραξε.....?Να σου πω κατι...εμενα έτσι μ αρέσει ρε γμτ....δεν μπορώ νσ το πιω αλλιώς!!!!!!

""Αστάρτη
ΤΗΑΝΧ !!!!!Μάλλον πιάνει γιατί αυτός...έπιασε για τα καλά.....!

""Μαρή Κρουσίλα
Δε σου πα παιδί μου ότι το χε "ξυσμένο μολύβι" ο άνθρωπος.....Απλά έτσι μου ρθε να αποκαλέσω το πουλί του!

""Ζούρι
Μα αυτό ήταν το θέμα...δεν ήθελα να μείνω με τον πούτσο στο χέρι...καλύτερα που έμεινε αυτός....!

""Μαύρο διαμαντάκι
ΤΗΑΝΧ μαι λαβ!!!!!!


""Zaphod
Ε μα καλά δε λέω...?Αει σιχτιρ πια.....!

""Μη χειρότερα
Γλυκό μου άυτοί ήταν 30 όταν εγώ ήμουν 19......Επίσης δε με συμφέρει και τόσο να τα λέω αυτά τώρα....για ευνόητους λόγους.....!!! Οπότε μη νοιάζεσαι...δε συμπ[εριλαμβάνεσαι σε αυτούς...ούτε εσύ ουτε κανείς μας!!!!

""Ποδίτσα
Δεκτή η συγγνώμη....για το μας.....!

Α ρε λιονταρα τι μου θυμισες.δεν περιμενα ποτε οτι θα συναντηθουμε ποτε μεσα απο post.Ναι ρε ο μπαρμαν ειμαι διπλα απ τις κοπριες.Δεν εγραψες ομως σκοπιμα νομιζω οτι υστερα απο δυο μερες ζητησες γονατιστη συγνωμη στον φοφικο μου.
(ακου φοφικο...?)

τι παθατε ολοι σας?εσυ γραφεις για μενα και ο παραλληλος στο "γκολ και ξυλο" βαζει τη φωτογραφια μου στο δικο του post.
(αντε βρε ευκαιρια να με δεις πως ειμαι τωρα,μετα απο τοσα χρονια)

""Ιωάννη
Δε θα σε ξεχάσω πότέ μου...δεύτερε κρυφέ εαυτέ μου...μυστικέ μου έρωτα...αχ έρωτα κρυφέ.....!!!!
Η αλήθεια βέβαι είναι ότι ποτέ δδε ζήτησα συγγνώμη από το φοφίκο σου...και δη γονατιστή....Κατά τα άλλα ποτε θα συναντηθούμε είπαμε????

οποτε θελεις .στο ριξα το μπαλακι,ελα φερσου λιγο σαν δεκαενιαχρονη......

ΟΚ!όποτε θες....χαχαχα!Δε θυμάμαι πως είναι να είσαι σα δεκαεννιάχρονο.....!
Ίσως και να μην έχω ξεπεράσει ποτέ την ηλικία αυτή......!

This comment has been removed by a blog administrator.

Χαχαχα να'σαι καλά με έκανες και γέλασα μέχρι δακρύων. Ακου φοφίκος! Ψιτι μακριά από τους άντρες της νύχτας κοριτσάκι! Τζιζζζζζζζ
τέως καμένη και τσουρουφλισμένη, ήπια ολόκληρο τον Πηνειό για τα μάτια του τότες.

Αστα ελληνίδα μου....άστα....για να τον δω την άλλη μερα και α περάσουμε μαζί όλο το βράδυ.....ούτε και ξέρω τι ψέμματα είχα πει.....!Εσένα ο δικός σου τι μέρος του λόγου ήτανε?
Ετσι για να χουμε να λέμε δηλαδής.....!

Συγνώμη κοπελιά, ερώτηση: άμα δεν ήθελες να πιάσεις το πουλάκι του παιδιού, τι έκανες τόσο νταβαντούρι και βγήκες μαζί του; για να τον φιλήσεις;;;;;;;; Ή για να γνωριστείτε καλύτερα;;;;; Χαζήηηηηηη!!! Πέταξε το πουλάκι!!!

Θεά μου....Τι να κανω,μικρή ήμουνα γαρ και φοβόμανε....!
Τι να κανουμε ρε γαμώτη....το χασα....αλλά ποτέ δεν είναι αργά...μπορεί αν τον ξαναβρω...!μουαχαχαχαχαχα!

Kai τον λέγανε και Λεωνίδα.....μμμμμμμμμμμμμμμ!

Τι άλλο να με πείραζε?
Αφού τ' άλλα τα έκανες τέλεια... ;-)

Ααααααα γεια σου ρε Κρις ...μόνο εσύ με υπερασπίστηκες...όλοι μου λένε...γιατί δεν το πιασα καλύτερα...και τέτοια...!Αφου είπαμε...είαμι μια κυρί αεγώ...απο μικρή πολύ κα(υ)λό κορίτσι....!

Καλά...από μικρό φαινόσουνα πως θα γενείς μεγάλο!!!!!



ΥΓ Μεγάλωσε λίγο τα γράμματα βρε πουλάκι μου, καθόσο εμείς οι γιαγιούλες δεν δυνάμεθα να αναγιγνώσκουμε ψειρούλες!

ε οχι και φοφικος ολοκληρος ΛΕΩΝΙΔΑΣ και ειναι και επικαιρος με τα παληκαρια του.
τον ειδες στους 300.

μπορείς να τον βαφτίσεις και φιρφιρικο ή ΚΑΒ ΛΙ (sorry για το φιρφιρίκος)

Hello!
This work is very good, thank you
Good wekend

τώρα θυμήθηκα τι εστί φοφίκο. Φοφίκο δεν ήταν κάτι γαριδάκια το πάλε ποτέ, σα φουντούνια νομίζω.. Ό,τι θυμάμαι χαίρομαι, αλλά για επιβεβαίωσέ το. Οπότε υπάρχει κίνδυνος να μην τα γνωρίζει ή να μην τα θυμάται κάποιος νέος μικρότερος των 30..

Polles fores anarotiemai poso diaforetika tha itan ta pragmata an den pathaina ayta poy epatha prin polla xronia.

Eprepe na eixa aposyrthei apo ta egkosmia telika...

Post a Comment

About me

  • I'm liodara
  • From athens, Greece
  • sure......my hips don't lie.....!
My profile
Goustareis Stallone re paidaki mou?
Einai 8eos
Ton paw
Den uparxei kaluteros
Ton 8elw kolasmena
He is the law
  
pollcode.com free polls
eXTReMe Tracker